2011. szeptember 14., szerda

még mindig gyerekszoba...


 Még mindig gyűjtöm az inspiráló képeket a gyerekek szobájához... hogy milyen az ideális gyerekszoba? nézzétek milyen szépségeket találtam! A fenti 2 kép a bizonyság arra, hogy a fehér sem unalmas... első ránézésre, ha megkérdeznék tőletek, milyen színű a szoba a képeken, mondanátok, hogy fehér? nem...mert a sok színes kiegészítő színessé teszi...nekem tetszenek a pille-székek pinkben/zöldben (nálam virágtartóként funkcionál egy), a felső képen a dobozszerű kialakítás is bejön, kár hogy nem a magyar gyerekszoba mérethez van kitalálva...a második képen pedig nagyon tetszik, ahogy csajossá tették, és figyeljétek a pávát a falon! imádom!

 Itt 2 szép szőnyeget mutatnék nektek... az alaprajzos bejön nagyon, foglalkozási ártalom, tudom, de én szeretném ha a gyerekek tudnának rajzot olvasni... Így is a cserfes nagylányom, ha elmegyünk egy plázába évente egyszer, nem a gyerekeknek szánt üzlet előtt áll meg, hanem közli bájosan: "Anya, nézd, milyen szép kanapé!" és ilyenkor megzabálom:DDD


 hát, ezt a fenti 3 lakosztályt szerintem bármelyik gyerkőc imádná...nekem speciel a 3. a kedvencem, akár bontott deszkából is elkészítheti egy ügyes apuka...
 itt a mennyezeti dekoráció fogott meg...tudjátok miből készül? színes anyagokat feszítettek hímzőrámára, és azt lógatták be...mondjuk azt nem tudom hogy lehet takarítani:DDD

 Fa akasztó újrahasznosított deszkából... szerintem szép...
 itt a csajos szoba dekorálására egy tipp... mindig tetszettek a kiemelkedő minták. Én filcből gondoltam a lányokhoz hasonlót, és ezt gyerekekkel együtt is meg lehet csinálni.

 A fő inspirátorom a következő szoba lesz... 13 nm, és szuperül sikerült. Nálunk is uilyen hosszúkás, 1 ablakos szobája van a lányoknak, bár még kicsik az emeletes ágyhoz, ha kicsit nagyobbak lesznek, kb így próbálom majd megoldani azt, hogy a lehető legnagyobb hely szabadon maradjon játékra...
monjuk én OSB helyett MDF-et használnék


 milyen jó, hogy az alsó ágy mellett a fal ki van használva...


 nekem mondjuk hiányzik a szőnyeg, de sztem szupi lett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha véleményt írsz a bejegyzéseimhez:)