2011. május 17., kedd

zuhanykabin üvegből

épített zuhany párti vagyok. próbáltam már néhány kabint életemben, de valahogy egy sem volt az igazi, sokkal természetesebbnek és kényelmesebbnek érzem a kiburkolt aljzatú, lejtésben rakott csempéjű kabint.
nálunk, mikor a lakás átalakításunkra sor került, igyekeztem úgy kialakítani az alaprajzunkat, hogy elférjen fürdőkád és zuhany is. ma kicsit jobban belenyúlnék az alaprajzunkba, hogy 2 külön helyiségben legyenek, de az sokkal nagyobb átalakítást igényelt volna... így is, ha belegondolok, hogy 6 hónapos terhesen végigvezényeltem egy komplett lakásfelújítást költözéssel 1 hónap alatt, hihetetlennek tűnik... de erről máskor.

visszatérve a zuhanyra a szanitereken nem spóroltam, nem a legolcsóbb kínait építettük be, kulturált, középkategóriás darabokat választottam-keramag, duravit.
az építkezés során reggelente férjecském indította az embereket-jót akart, mikor megkérdezték tőle, mi legyen az átalakítás alatt felmerülő pár cm-rel, ő kapásból rávágta, legyen a zuhany nagyobb.  így lett 92,7 cm a zuhanyzónk belmérete, amire persze kabint nem lehet kapni boltban, még toldóval sem tudtam megoldani.

nekem meg persze megvolt az elképzelés, hogy zuhanyfüggönyt látni sem akarok, és keretet sem, szóval jött a nézegetés, és az árajánlatok... meg kell mondanom, ez az egyik luxus, amit megengedtünk magunknak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha véleményt írsz a bejegyzéseimhez:)