2011. október 9., vasárnap

vízóra-avagy a rusnya bekötés

nem tudom ki hogy van vele, de valahogy általában a gépészeti kiépítések nem túl esztétikusak, nem is igazán szoktak a szakik figyelni a szépségre-működjön aztán kész...
namármost,  a héten egy kedves ismerősöm-barátnőm járt nálam, aki még őszinte is mer lenni, méghozzá úgy, hogy szíven üt, de nem fáj...
amint meglátogatta lakásunk legkisebb helyiségét, azzal jött ki onnan : "Zsuzsi, csalódtam benned, nem hittem hogy nézni tudod azt a vízórát..."-aztán kimagyarázta, hogy csak azért meri megmondani, mert tudja, hogy odafigyelek az apró részletekre (értsd maximalista:DDD)
a látványhoz hozzá tartozik, hogy a gépészek egy szép kis rézcsőre felszerelték lakásunk vízóráját, és miután a cső csöpögni látszott-folyton kicsapódott rajta a víz-és én kihívtam őket ezügyben, biztos ismeritek, azt a ronda szürke filcszerű izét...szóval azt tekerintették rá a csövemre, kék szigszalaggal áttekerve...
hááát, én is elborzadok minden alkalommal, ahányszor csak ránézek, és ugye töröm is a megoldáson a fejem...
eredetileg azt a bizonyos edland éjjeliszekrényt szerettem volna oda, de ugye megszűnt az IKEA-ban, aztán hiába vadászom, olyat bizony használtan sem hírdetnek.

meséltem a barátnőmnek, hogy ugye azt gondoltam oda... ő meg felvetette, hogy külföldi IKEA sem árulja? hát de... képzeljétek, amit itthon kivonnak a forgalomból, azt még külföldön forgalmazhatják, szóval én balga, aki azt hitte, hogy minden IKEA azonos kínálattal rendelkezik, hát tévedtem.

egy ismerősünk pont Németországba utazott a hét végén, 5 Ikea mellett is elment, biztos hozott is volna, csak 1 bökkenő volt...az ára... kb 30.000 Ft. Az én okos-racionális férjem meg megkérdezte, adnék egy ekkora szekrényért asztalosnak ennyi pénzt? hááát...
és az a baj, hogy ugye szét kéne teljesen nyiszatolnunk hogy működjön... csöveknek kivágni, hátulról 10 cm-rel megkurtítani, hátsó lábakat eleve fel sem szerelni... háát, így azért igen csak max 15.000 Ft-ot ért volna meg nekem a dolog.

Rákerestem újra az éjjeliszekrényekre a vaterán, és 15-ért hírdettek is egy nekem tetsző darabot, ami még be is fér-jobban mint edland, szó ami szó, lealkudtam 10.000-re, leütöttem, és kiderült hogy hazafelé útba is esik. szóval a legújabb trófeám 3 órával a vásárlás után itthon figyel...

lefestem, kiszegecselem, de szerintem szép darab... nektek is tetszik?
remélem kedves barátném legközelebb elégedettebb lesz velem:DDD







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha véleményt írsz a bejegyzéseimhez:)