2011. május 19., csütörtök

ikea

az embereknek 2 tábora van, az Ikea-pártiak és azok, akik nem szeretik az Ikeát. én az elsőhöz tartozom.
szeretem a lapraszerelt és jó minőségű bútoraikat-szerelgetni is szeretem, szeretem, hogy modul méretben gondolkodnak, az én mérnök-agyamnak kifejezetten praktikus... szeretem, hogy sok a garancia, és hogy bármit visszavihetek, ha meggondolom magam. elérhető áron találni szép kiegészítőket, szinte sosem jövök el üres kézzel.természetesen itt is a fynd részleggel indítok, ez a kedvenc részem. néha megveszek olyan dolgokat is, amire jelenleg semmi szükségem-legutóbb egy mennyezeti lámpát- de az a tapasztalatom, hogy a dolgok megtalálják a helyüket előbb utóbb:D
legutóbbi ikeás látogatásom során felfedeztem, hogy végre valaki gondolt arra, hogy a mosógépet is betegye a fürdőszobai pult alá! kár, hogy nálunk szélesebbre lenne szükség:(

ezen kívül még egy bútorcsalád az, ami mostanság megdobogtatja a szívem...edland a neve...kicsit barokkos, de egyszerű, szép, és persze szürke:)

hát nem gyönyörű?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha véleményt írsz a bejegyzéseimhez:)