2011. május 24., kedd

vatera-gubera

imádom! már az anyukám is böngészte anno az expressz újságot, sosem értettem, hogy mi érdekes van a sok kép nélküli betűrengetegben, de mára engem is elsodort ez az őrület.
teljes mértékben el tudok veszni a hirdetések között, néha meg is veszek ezt-azt, néha még nem tudom mi lesz a sorsa, de általában csak böngészek. ha meg vaterázom, és vásárolok, néha az adrenalinlöket sem semmi, ami egy élesben zajló licit esetén elkap.
 álljon itt néhány kép, miket is szereztem be itthonra.

ezek a teraszon lesznek...

 ez a nappalim üvegasztala, de még nem került az őt megillető helyre, a 2 kisgyerek miatt:)

ebből van a nappalim dekorációja, a piros műanyag pille széket lefújtam szürkére, most virágtartó.
 ez a tükör a hálóban a komód felett van, még nem döntöttem el lefestem-e...
nekem tetszik ez a finom hölgy:) szintén a hálóba kerül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha véleményt írsz a bejegyzéseimhez:)