2011. június 3., péntek

a bonanza szék új élete...

tegye fel a kezét, aki kitenné otthonról így, felújított formában is a széket!

szebbnél szebb székeket találok a neten használtan, buzog bennem a felújítási tettvágy, mellesleg az étkezőasztalomat is tervezem lecserélni... az előző lakásban saját magunk által tervezett üvegasztal volt az étkező. ehhez eleinte ingolf székeim voltak, de mikor beleszerelmesedtem a magasfényű fehérbe, eladtam őket, és helyette ikea Glenn bárszékeket vettem. mellesleg a konyhabútor ajtóimat is lecseréltem, akkor 3 évesek voltak... volt aki azt mondta minek? teljesen új! de szerintem az eredmény magáért beszél...

s mivel az asztal a régi lakásba lett tervezve, asztal maradt székek jöttek...gyártottunk ide is egy egyedi asztalt, de magasnak érzem ide, és nagyobbra lenne szükségünk... szóval kutakodás, meg hirdetés:)
a bonanza széket www.akicsihaz.blogspot.com-on találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha véleményt írsz a bejegyzéseimhez:)