2011. június 20., hétfő

nappali átalakulása, avagy az álmennyezeti agyrém

és hogy kerek legyen a történet, jön a nappali utolsó simítása, az álmennyezet... 2 napra ígérték magukat az emberek, mi összecuccolva vártuk őket, persze első nap épp megjelentek, de semmit nem csináltak-csak koszt, ami remek egy mászó gyerek mellett. persze itthonról elmenni nem lehetett, a gyereket nem tudtam elaltatni, hátha jönnek... hát nem. úgyhogy délután nagy dühömben a leszedett tapéta helyére pipacsokat festettem-jó lett:D

a szétszedett könyvespolc lekerült a lenti előszobába, mintha odaöntötték volna:)

aztán szép lassan felkerült az álmennyezet-még a világítást nem vettem meg hozzá, és elkészült az épített könyvespolc, és felkerült a fekete tapéta... szerencsére az eredetileg tervezett helyére raktam:DD
csütörtök este helyett szombatra, vasárnap meg vendégsereget vártunk...
éjszakába nyúló maratoni takarítás (komolyan, 8x felmostunk legalább) után sikerült rendet raknunk. a hálóból kivittük a spagetti függönyt, végre elégedett vagyok az összhanggal:DDD

egy biztos, belső munkára nem hívunk mostanában senkit... maratoninak tűnik az elmúlt 2 hét, bár megérte. szép lett, és talán már több, mint átlagos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha véleményt írsz a bejegyzéseimhez:)