2011. június 3., péntek

szösszenet

hihetetlen, hogy akármibe kezdek, valahogy mindig átalakul fejben, mire a kivitelezéshez érünk-értsd kerül rá pénz...ezért mondja a férjem, hogy miért nem találok ki vmit, és visszük véghez? de könyörgöm, mire kerül rá, eltelik 1-2 év, és nekem annyiféle dolog tetszik, hogy a lakásunkat pl 3 különböző verzióban látom a fejemben, persze térben... és nem tudok választani/ dönteni... ezért egyszerűbb másnak tervezni talán, ott megmondják a stílust, és én alakulok, mint egy kaméleon. mostanában beleszerettem az art deco bútorokba is, régen súlyosnak és nehéznek éreztem, de ma találok csodaszép dolgokat is.
nem tudom egyféle stílusban berendezni az otthonunkat, kezd a minimál eklektikus formát ölteni... szó ami szó, nem is annyira való nekem a steril minimál, lehetetlennek érzem 2 gyerek között rendben tartani:DD

most konyha-átalakítás, gyerekszoba átalakítás van terítéken, ennek örömére fel is raktam a vaterára a felesleges bútorainkat.
kinéztem a gyerekekhez az Ikea stuva rendszerét...nekem tetszik...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha véleményt írsz a bejegyzéseimhez:)